Vyšel mi další odborný ekonomický článek

Hurá! Ačkoli už jsem nějakou tu dobu pryč z univerzity a publikovat nemusím, vyšel mi/nám článeček v mezinárodním ekonomickém časopisem Journal of International Consumer Marketing: Personal Interest Branding: Source of Price Premium. 🙂

Článek pojednává o tom, jak jste třeba Vy ochotna nebo ochoten si připlatit za produkty, které souvisí s Vaším koníčkem, který milujete. Vědecky rozebírá souvztažnosti mezi emocionálním zaujetím vůči produktu a cenou, kterou jste ochotni zaplatit. A prezentuje Vaše zájmy, např. cyklistiku, podobně jako značky – když máte na sobě neznačkové triko ze závodu Kolo pro život, je to podobné, jako když si někdo jiný oblékne Lacoste. Triko milujete a cítíte se v něm nadpozemsky, až nepřemožitelně. Dodává vám sebevědomí, když jdete na nějakou další cyklo akci. 😉

Článek najdete zde.

Subscribe
Informovat
guest
*
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments